Photobucket





Wednesday, June 8, 2011

hidup di UiTM Kampus Puncak Alam, Selangor.

HAI!!! sebelum aku bercerita dlm entri ni, aku nak memohon maaf terlebih dahulu kepada korg semua sebab da lama tak update blog ni. maaf yaa! bukannya apa. aku busy. maklum laa. sejak jadi penuntut di UiTM ni, rutin harian amat padat. berkejar ke sana. berkejar ke sini. minggu lepas adalah minggu pertama aku memulakan sesi kuliah setelah menjalani sesi Minggu Destini Siswa yg merupakan nama khas bg minggu orientasi UiTM. HOHO! tutorial byk wooo! lecturer pula ajar laju gilaaa kott! tp kena laa biasakan kannn? yelaa. kt uni memang macam tuu. HUU. yg paling best kt uni ni adalah tangganya yg tidak putus-putus. macam ular pun ada juga. HOHO! senang cerita, ke mana sahaja kau pergi kt uni ni, ada sahaja tangga. so, macam biasa, kena laa guna tangga-tangga tuu. kalau tanak, guna laa lif. kalau rasa tanak naik tangaa kejayaan yg bisa membakar kalori anda, guna laa bas. murah jea. ta mahal pun. HAHA! so, minggu ni minggu kedua aku start kuliah, byk gila yg perlu dibereskan. tutorial, working plan, apa lg? haaaa, yg paling penting kena baca buku yg tebal-tebal dan lebih berat daripada lesung batu tuu. HEE. ok laa. cukup laa sampai di sini saja celoteh aku kali ini. pape pun, thnx sebab sudi bca entri aku kali ini. and thnx for those yg sudi menambahkan follower blog aku yg simple ini. bbye guys! :DD

No comments:

Post a Comment