Photobucket





Tuesday, July 9, 2013

AWESOME JULY AND SALAM RAMADHAN

Assalamualaikum dan hai semua!
:)

Actually, tade apa sangat pun yg saya nak ceritakan untuk entri kali ini. Oleh kerana cuti ni bosan duduk rumah dan SIEP pun da selesai dgn jayanya, alhamdulillah (:
So, semalam I went to Aeon Tebrau City with my two beloved friends, Radin Nurdiyanah and Ahmad Arif. We watched White House Down. It was a very good movie! Go and watch it if you don't believe me :P


Kteorg lepak bersama setelah sekian lama tak berjumpa lagi-lagi En. Apek kita yg study kt Mesir ni haaa. Tade apa sgt pun yg kteorg buat semalam. Cuma makan, berbual, window shopping and of course layan movie. And know what? Semalam bil makan aku adalah yg paling murah di dalam sejarah lepak bak kata Rad. Nampak sgt aku suka melantak setiap kali lepak lols.



Utk entri kali ni, aku nak ucap: 
HAPPY BIRTHDAY RADIN! 
Thanks sbb jd kawan baik aku selama ni.
Enjoy the book I gave you yesterday.
*birthday Radin 16.7.13 ni. Saja wish awal muehehe (:


Bought two for Rad and me, myself sbb BEST!
(:

That was my first time lepak dgn kawan-kawan sejak start cuti semester ni. Harapnya dapat lepak lagi lepas ni. Iftar sesama and terawih dengan geng yg lain. Mesti BEST! :)
Pastu raya sesama ewahhh kemain aku. Puasa baru nak start esok. HAHA! XD



Di kesempatan ini, aku nak ucapkan selamat menunaikan ibadah puasa kepada keluarga dan sahabat tersayang, dan seluruh umat Islam di dunia. Rajin-rajinkanlah diri bangun sahur utk ambil berkat dan jgn lupa niat puasa okaaaaaay!

GOODLUCK and BYEEEEE!
:*


No comments:

Post a Comment