Photobucket





Sunday, June 19, 2011

luahan perasaan --> aku SUKA kt dia ;I

da lama aku ta update blog ni kann? hmm. sori guys. aku bukannya apa. busy teramat sgt. kerja yg ada pun tak siap lg, takan aku nak online jea kann? baru berapa minggu start kuliah, tp kerja da menimbun mcm gunung kinabalu. kalau mcm gunung everest tipu pula laa kann? HAHA! hmm. kali ni kann, aku na cerita sikit psl hati dan perasaan aku kt korg. ehem. ehem. aku kann, suka + minat + apa lg yaa? kt bdk tuuttt. HAHA! sejak hari pertama kuliah lg aku da tersuka kt dia. orgnya tinggi, badan lawa, smart, ensem, baik dan bijak! HAHA! walaupun kteorg berlainan group, tp aku tetap blh tengok-tengok, jeling-jeling kt dia time syarahan. dia CUTE! ENSEM! lagi-lagi bila dia tgh fokus dan menulis. *nampak benar aku tgh angau kann? HAHA! sejak aku suka kt dia, aku berusaha utk mencari facebook dia. namun, hampa. ramai sgt bdk kt palam yg ada nama sama dgn dia. HUU. at last, aku jumpa gak facebook dia beberapa hari yg lepas setelah berusaha mencari sekian lama. HAHA! setiap hari aku nampak dia. mak aihhh. ENSEM gilaaaaaa! OMA! i can't forget his face! i can't get rid of his face out of my mind! gosh! this is crazy man! yeah. really crazy. extremely crazy! HAHA! tp kann, walaupun aku suka kt dia, tp dia tatau pn yg aku ni sukaaaaaa + minaaaaattttt gila kt dia. aku terpaksa pendam jea perasaan aku terhadap dia. almaklum laa. aku ni siapa jea. tiada harta. tiada rupa. ta bijak gilaa mcm dia. hmm. aku hanya mampu melihatnya dari jauh. walaupun hati aku berkata yg aku ni da jatuh cinta kt dia. ouh God. help me please. kalau laa aku dapat tegur dia, mesti aku akan teruja for the whole day or maybe for the whole week! i love the way stares me in the dewan kuliah. hmm. tapi aku ta harap pape pn sejak detik dia pandang aku. cz mungkin dia asyik cari aku hari jumaat lepas sbb nak pastikan yg dia ada chat dgn aku sebelum tuu. tuu jea. aku hanyalah perempuan biasa jea kt mata dia. tade kesan langsung pd dia. hmm. so, aku cuma blh bermimpi utk bersama dia dan terus mencuri pandang ke arahnya semasa kuliah. :(

No comments:

Post a Comment