Photobucket





Thursday, July 15, 2010

busybusy

wah! suda lama akuu ta update blog nih. akhirnya dapat jugaa. bukannya apa. busy. byk sgt kerja. ini pn akuu curi masa yg adaa utk update blog nih. ari ahad lepas, aku, jan and rad pergi ke savannah hill ulu tiram. for what?? utk seminar skor A laa sygg ooi. tmpatnya ok laa. tp yg paling aku mmbara adalah part bila smpai jeh sana, kena bratur kt tgh panas. mak ooi. terbakar! dah la bwk bju sekolah 1 psg jeh! esknya na kena pakai lg. time seminar blangsung, nantok jeh mata ku ini. ya Allah. sabar jeh laa. doa punya doa. at last, kena juga soal. terus segar bijik mata akuu nih! HAHA.


ni adalah antara gmbar yg sempat diambil oleh jurukamera ta rasmi kteorg yg tlh mgangkut kamera sekolah wt harta jap. sape? radin la. HAHA.

hari selasa, aku ta sekolah. why? ponteng ea? blh la thn. aku demam + gatal gatal sbnanya. time seminar agama kt sekolah jeh akuu dtg. ituu pn, pkul 2.30pm. HAHA. jaat sungguh! alaa. sekali sekala. bukan salah pn. HAHA.

hari semalam, ada exp chemistry. mak ooi. best! HAHA. na tawu why? cz akuu dpt buli wei yang. haa. padan mukaa adik akuu nih. tuu laa. asyik buli akuu jeh. kenaa kauu! akuu buli kau balik. hee. jun wei pn sama. ksian korg kan? HAHA

hari ini, daa kuiz kebangsaan kimia. pergh! ta payah laa ckp. mesti laa senang kan? HAHA. harap2 pass laa. if not, buat malu akuu jeh. :I
ni 1 lagi. PLKN!! makk ooi. aku paling alergi bila dengar perkataan nih. rasa na mati pn ada jugaa. ta sukaa! jap lg aku na check nama akuu. harap2 tade. ok laa. penat da beta taip segala jadah nih. na smbung wt hw yg mlambak nih. dah laaa esk ada gerak gempur sejarah. adui. letih beta. ok laa. bye!

No comments:

Post a Comment