Photobucket





Thursday, July 22, 2010

tiring day

ujian 2 da abis. YEAH! but, marks teruk. adeh. apa patut aku cakap kt parents nih? terus dpt breathing difficulty akuu. HAHA. tade apa akuu na ulas kt sini pasal result ujian 2 nih. aku cuma berharap aku akan dpt result yg lebih baik next time. amin. abis jeh exam, bala dtg melanda. na tawu apa? folio add math!! benci. malas. loya. smua adaa. pening kepala akuu dibuatnya disebabkan benda jadah nih. kt internet mmg banyak. yg serupa dgn apa yg akuu na wat pn adaa. p si let say uh kata ta blh copy paste. so how leyh? i need to submit it next week. masa da suntuk nih. ditambah pula dgn kerja sekolah. extra classes. tuition. uhh. tired! ckp pasal penat, akuu mmg penat ari nih. pukul 9 jeh mata aku da kuyu. huu. penat sangat cz sekolah n dengar ceramah bio ptg td kott. balik uma lambat. haa jap. akuu na komen pasal ceramah bio ptg td. mak ooi. gilaa boring. ckg uh ajar jeh memanjang. bkn ceramah punn. penat telinga akuu. akuu igtkan dy na ajar skill na jawab soalan mcm mana. rupanya ta punn. dy cakap, kteorg salin. dah laa mengantuk. tambah pulaa dgn air-cond. lagi laa mengantuk. yg paling akuu ta tahan uh, time na balik dy on balik laptop n LCD dy. na tawu kenapa? ni haa. bbdk tnya pasal paper3. pastu, si zairul nih pula mengada kata na tengok. tuu yg dy on smua semula uhh. adui. sabar jeh laa. at last balik juga kteorg walaupun terlambat lebih kurang dlm 40mins. btw, thnx a lot to jia jia cz bg aku tumpang time na g sekolah pkul 2.50 td. *currently mood : too tired.

No comments:

Post a Comment