Photobucket





Saturday, July 31, 2010

perjalanan hari sabtu

busy betul hari ini. semput akuu. kelas ta berhenti. laju mcm kereta api. aduh. saketnya tgn ni. huu. na tawu kenapa? ni haa. tgn aku tersepit kt sliding door. mak ooi. sedap siutt. haha. aku berebut na g kelas kimia pkul 10 pg td. aku tarik sliding door uh. ntah mcm mana blh tersepit aku pn tatau. huhu. ta saket. cuma terkejut tgk jari tersepit. dah la ibu jari yg tersepit. nasib baik la jari aku nih ta besar sgt. klau ta, blh putus kot. haha. dah la na cepat. jari pula tersepit. terpaksa la aku masuk uma semula. cari hansaplast kegemaran aku uh. haha. alamak! ta jumpa! lagi la serabut kepala otak aku time uh. na cepat, jd lambat. aigoo. terpaksa la aku g kelas dgn tisu di tangan. kelas kimia pula abis lambat. uhh. apa lg? berebut la aku na g tuisyen. sebelum masuk kelas yg terletak kt blok D uh, aku n fatin g plaza pelangi jap. tujuan utama aku adalah utk mencari hansaplast utk mmbalut jari aku nih. lepas dah beli benda uh kt guardian, aku n fatin g maxis pula. teman fatin g top up hp dy. tiba2 aku rasa na beli roti. haha. paham2 jeh la aku nih. makan saja. haha. so, aku n fatin g season pula. beli roti coklat. sedap. haha. then, kami jalan2 jap. dlm 20mins lepas uh, baru kteorg balik ke pangkal jalan. huh? balik ke omega la. haha. masa kelas fz td, mak ooi. nantok gilaa. hanya Allah saja yg tahu. kelas fz kalau ta abis lmbt bkn kelas sir e.k.yap namanya. dy suka kluakan kteorg lmbt. huu. berebut laa aku na g kelas add mt di blok B. dah la kt tingkat 2. uhh. haa. kelas add mt best. aku semakin menggemari subjek nih. hee. seronok blaja. td kteorg wat soalan2 form4 n form5. quite tough la. cz ada soalan yg aku da tlupa mcm mana solution dy. huu. tape. blh tnya sir t.n.lim. dy baik. aku suka dy. hee. ok laa. letih laa. princess stop dulu ok? c u later. daa :)

No comments:

Post a Comment