Photobucket





Friday, August 6, 2010

settle -.-''

yeah! it's a good thing right? :) fuhh. selamat suda settle segala masalah kt sekolah. aku tatau la kenapa dgn ckg sekolah nih. suka sibuk hal org. hal remeh temeh pn na sibuk. sibuk jea na join budak-budak. kelakar juga tengok diorg nih. kata kerja bertimbun laa. kerja melambak laa. tp, tetap juga na meluangkan masa diorg yg konon-kononnya berharga uh utk campur tangan dlm masalah budak-budak. ish. akuu betul-betul ta memahaminya. nasib baik mama n abah dtg sekolah td. settle suda segala masalah. sape menang? our behalf la menang. takan diorg pula. haha. tawu takut. abis segala benda parents aku persoalkan. haha. kena kau org yg suka berpura-pura. sedap siutt. haha. aku tade na ckp byk. cuma rasa happy jeh. cz masalah yg melibatkan adik aku da selesai. aku harap lepas nih tade lg masalah yg merapu mcm yg berlaku smlm. macam org bodoh jeh. pasal gmbar pn blh gaduh. haha. ok laa. na smbung online. bye bye. :)

No comments:

Post a Comment