Photobucket





Tuesday, August 31, 2010

:)

pejam celik. pejam celik. da na raya. ish. pantas betul masa kan? hee. hmm. aku da lama ta update blog ni. huu. bukannya apa. bz. trial spm uh. ditambah pula dgn thp kemalasan yg mlampau. haha. hmm. oleh kerana almost two weeks aku ta update blog ni, so, aku cerita la segala jadah yg aku lalui selama 2 minggu ok? last week, trial minggu kedua. fuhh. minggu trial yg paling getir laa weyh. na tawu kenapa? biasa laa. semua subjek yg sukar. addmaths, bio, physics, chemi. yg senang cuma modmath jea. -.-" at last, selamat juga aku lalui dua minggu pertama trial spm yg menyesakkan jiwa raga uh. masuk minggu ketiga pula, aku relax sikit. but, i got fever liao. luckily last week just got three papers only. chem3, phy3 n bio3. aku sebenanya demam sejak hari sabtu lg. but, aku tahan. kt omega aku sabar je. rasa macam na berlari klua je dari kelas uh, balik uma, then tido. tp, apakan daya. smua itu hnya mimpi semata-mata. uhh. sebelum masuk kelas, aku n saada mrayap jap ke pelangi. beli dvd personal taste! haha. then, kteorg jalan-jalan jap kt dlm uh. saja je. da abis minggu kedua trial. so, relax laa sikit. i love it laa! :D abis kelas, mama n abah terus amik aku kt omega. biasa laa. na berbuka di new york hotel yg terletak berhampiran dgn omega uh. haha. makanan kt sana was awesome! segalanya aku makan. haha. dah tawu sakit pun, still na makan aiskrim. dah la semua air sejuk. air teh je laa yg panas. haha. ni aku ada upload bbrapa gmbr time bbuka kt nyhotel. :)



lepas makan, igt na g TC. da sampai dpn tc, ta jd na g. jammed gilaa ouh! dari jauh da nampak kereta bersusun na masuk parking area tc. so, ta jd la na g tc. kteorg g jusco permas je laa. huu. balik uma, aku terus makan ubat then tido. igt lepas sahur na study. tp, haram jadah. aku terus smbg tido cz mgntuk makan ubt. hari pertama trial minggu ketiga nih, agak sukar. bukannya apa. ta confident dgn jawapan yg ditulis. huu. skrg ni pn aku tgh berfikir na dtg sekolah ke ta khamis nnt. cz bbdk da plan ta na dtg sekolah smpi abis cuti raya. aku rasa bersalah kalau asyik ponteng je sebenanya. dah la tahun ni aku asyik ponteng je. hee. hmm. ok laa. lain kali princess babyish update blog ni ok? i'm tired la. baru balik dr tc. hee. btw, selamat menyambut hari kemerdekaan yg ke 53 wt malaysia. i love u maaysia!! :)

No comments:

Post a Comment