Photobucket





Tuesday, August 17, 2010

bulan puasa + trial

kisah ni sebenanya berlaku pada tanggal 13 ogos 2010. kisahnya berbunyi begini. haa. oleh kerana bulan puasa, so aku n famili pergi berbuka di suatu tempat yg bernama ponderosa country golf club. ramai juga org berbuka di sini. hee. waktu berbuka da na tiba! apa lagi? amik makanan laa weyh! aku ta amik byk sgt. biasa laa. 1 ari ta makan. makan byk2 takut tkeluar balik pula. so aku makan laa sedikit saja. lepas 15 mins berbuka puasa, baru aku mula mengambil segala jadah juadah yg ada dihidangkan di sini. kira melantak laa. tp aku tgok org lain lg teruk. amik makanan mcm ta menyempat. makan ta juga. huu. ni ada beberapa gmbar yg sempat aku snap time berbuka di sana. :)

haa. yg ni gmbar sebelum n selepas makan. gambar ni kt bahagian meja side aku je. kalau tengok kt side parents n adik aku lg teruk walaupun suda byk pinggan da diambil oleh pelayan kt situ. bwahaha :D



sebelum menutup bicara kali ini. eh. sopannya. haha. aku na membebel jap pasal trial yg bermula hari ini. hari ini paper bm yg first. blh la thn. kejung tgn aku menulis karangan yg panjang berjela uh. paper 2 pula. fuhh. memamg senang. paham kan maksud aku? haha. apa apa pun, aku harap aku dapat result yg cemerlang dlm trial ini. amin. :)

No comments:

Post a Comment