Photobucket





Tuesday, August 10, 2010

omega. fun.

hmm. apa aku na merapu kali nih ea? haa. aku crita apa yg aku wat last weekend ok ta? bwahaha :D story nih ta lah best sgt. lebih kepada kanak-kanak riang. HAHA. sabtu lepas, aku sampai lmbt di omega. na tawu pkul bape aku smpai? 2.45pm! ish. bengang pn ada. masuk kelas smua tengok. seram weyh. HAHA. biasa laa. aku ta penah lmbat ke omega. bdk baik nih. HAHA. dah la masuk lmbat, aku ttarik kerusi uh kuat pula. apa lagi?? terkena la meja bdk india yg duduk belakang aku uh. walao. -.-" sori girl. ta sengaja. mak ooi! tahap bengang aku time uh da melebihi 145% tawu? mcm na ambik kuali jeh utk hidekan muka aku nih. but, everything was fine. fuhh.selamat. tade masalah pn time class PHY n AM uh. so, i'm happy. :)
balik dari omega, aku terus mandi n wat smua yg patut dgn pantas. biasa laa. na balik kampung. ish. org tgh bz nih time tuu la na balik kampung. geram pn ada. tp ta la geram sgt cz ada kazen aku dari kl pn balik kampung sekali. ada la kawan. HAHA. pagi ahad kteorg ada aktiviti baru. huh? apa dy? sauk ikan! HAHA. tp aku ta wat. sibs n kazen aku jeh yg wat. mama aku pn join sekali. dah la belum mandi lagi. HAHA. kelakar abis.


nih la muka-muka org yg belum mandi. HAHA. serabai. tapi kteorg suda gosok gigi n cuci muka smua time solat subuh. so ta la berbau. hee.

gambar nih pula nani snapkan time kteorg da na balik ke pangkal jalan. means balik ke uma masing-masing laa. selendang aku ta betul time nih. biasa laa. berebut na balik jb. dalam kereta baru aku betulkan selendang nih. HAHA. ok la readers. beta suda penat. dunno what i've to story. btw, selamat berpuasa to all muslim. puasa baik-baik taw! hee. see you later blogger! :)

No comments:

Post a Comment