Photobucket





Wednesday, March 23, 2011

TEST JPJ + RESULT SPM 2010

da beberapa hari aku tak blh tidur malam. gara-gara test JPJ ditambah pula dgn keputusan peperiksaan SPM 2010 yg bakal diumumkan hari ini. pergh! nak pecah kepala bila difikirkan. pusing sini teringat test jpj. pusing sana teringat result spm. adeh. susah. susah. huu. namun, masa tetap berjalan. semua itu perlu juga dilalui. sebelum aku pergi ambil result, aku pergi test jpj yg sepatutnya start pukul 8.30pg, tp start pukul 9.15pg. sabar jelaa. dah laa kepala otak asyik fikir pasal result. test pula mula lambat. ramai pula calon. grrr. thnx God. smuanya selamat. aku pass test jpj. yeaha! what a relief. haha. selesai jea test jpj, aku terus bergegas pergi ke sekolah. parents aku hantar laa. diorg cuti hari ini. hoho. sampai jea kt sekolah, aku terus pergi jumpa kawan-kawan. nak tanya pasal result diorg. hee. lepas tuu, aku terus pergi ke pejabat Sek. Men. Keb. Permas Jaya tersayangg utk ambil slip result, majalah tiara dan sijil-sijil. maklum laa. dtg lambat. tuu yg kena ambil kt pejabat sekolah. huu. i was so excited on that time. finally, i got my result. not bad laa kott. aku dapat 1A+ for maths mod, 4A for b.melayu, b.inggeris, sejarah, agama islam, 2A- for chemistry and biology and 2B+ for physics and addmt. fuhh. thnx God. jutaan terima kasih kpd smua org yg sntiasa ajar aku dan bg aku sokongan dlm pelajaran especially to my family, teachers and best frens. love u guys :) tahniah juga diucapkan kepada para peljar 5SC1 (2010) dan best frens sekalian. u guys did a great job!



No comments:

Post a Comment