Photobucket





Sunday, July 10, 2011

1st TEST --> damn terrible

TEST 1 is coming babe! OMG! sangat laa takut. almaklum laaa. aku ni kann biasa jea. ta power sangatt. huu. semalam aku ada trst BIOLOGY and PHYSICS. mak aihhh. senang weyh! *na meletup otak aku. -______-"

OMG! fyi, i cried yesterday. want to know why? for BIOLOGY, aku SALAH lukis cell! sangattt laa buduh kann? kecewa, terkilan, sedih, semua aku rasa semalam. aku rasa mcm na meraung kt dalam dewan exam tu juga! mcm mana laa aku blh terlupa yg cell membrane tuu sebenarnya plasma membrane? yg sepatutnya aku lukis phospolipid bilayer! amat laaa mudah soalan ni. tp oleh kerana aku tersalah lukis, habis 6 marks aku hilang mcm tuu jea. sob. sob. dah laa yg soalan part depan semua tuu belum tentu betul. now, da confirm hilang 6 marks gara-gara tersalah lukis. damn it! na betulkan da ta sempat. so, redhaaaaaaa jelaaaaaa. :(

*

for PHYSICS pula, aku tatau aku jawab apa. sesedap hati aku jea masuk segala info kt soalan tuu kt dlm formula memana entah. formula yg dia bg punn aku ta reti guna. adeh. susah. susah. -__-" aku rasa soalan pertama jea yg ada potensi untuk aku dapat marks. soalan seterusnya, entah laaa. dunno what to say. yg ni punn, redhaaaaaa jelaaaaaa. -______-"

i told my mom about this. she said, "selawat bebanyak. istighfar time exam. jgn gelabah. relax. it's ok sebab ida da cuba buat yg terbaik". hmm. i'm sorry mama, abah. i'll try to do the best in anything that i do after this. i won't let u guys down. doakan ida mama, abah. love u guys. *kaklong sayang wani and adi juga. miss u guys. i'll try to do my best utk test CHEMISTRY and MATHS next wednesday.

next saturday kaklong balik. nnt kita cotcet satu famili lelama mcm selalu ok? :)

No comments:

Post a Comment