Photobucket





Sunday, July 24, 2011

i'm back babe!

HAHAHA! sampai juga aku kt UiTM Puncak Alam ni tghari td. Alhamdulillah syukur. :) byk gilaaaa barang yg aku bwk balik dari JB. dari kampung pulaa, aku bwk buah-buahan tempatan. mcm hapee jea aku bwk barang banyak-banyak. mcm baru nak masuk sini jea. HAHA!

Actually, aku balik kampung hari jumaat lepas. sabtu pagi aku betolak g Shah Alam. di Shah Alam, aku stay kt tempat biasa. rumah Paksu aku yg kt Bkt Bandaraya tuu. so, tayah laa aku terkejar-kejar na balik PAlam ni. tuu yg au balik PAlam tghari td. HAHA! :D

Yg paling menyedihkan harini, aku g sebuah klinik di Shah Alam. tak ingat seksyen berapa. Hee :) kenapa aku g klinik? ni haa. pinggang aku kann sakit gilaaaa since last week. so, aku g laa klinik. check. resultnya? amat laaa menyedihkan. tisu otot spine aku terkoyak! aduhh. gawat ni! padan laa sakit gilaa. hmm. sob. sob. ;(

doc bg aku ubat. suro habiskan. i will doc! mama and abah jgn laa risau sgt. InsyaAllah ida ok kt sini. doc pesan yg aku tak blh bongkok dan capai barang jejauh. duduk pun kena elok-elok jea. beg pun ta blh berat dan bykkan berehat. adehh. mcm mana na bwk buku g kuliah ni? ta best laa if tade buku time na study. -______-"

Hmm. k laa. aku tade mood nak story bebanyak utk entri kali ni. sakit, letih. tension. huu. see u guys in my next entry.

*kerja aku banyak gilaaaaaaaaaaaaaaaaa yg belum siap lg. esok da start kelas da. so, aku blah dulu ok? Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment