Photobucket





Thursday, July 14, 2011

1st TEST ---> habis sudaaa

Alhamdulillah. Selesai sudah test pertama aku sebagai bdk asasi sains kt UiTM PAlam ni. boleh tarik nafas lega sikit. SIKIT jea! jgn na mengada-ngada na tarik nafas lega sangat. naik cuti mid sem break ni, ada test lg. adehh. test apa? test BEL dan CTU. apa tuu? BEL tuu, subjek English. CTU pulaa subjek Tasawwur Islam. lepas cuti raya nnt pula, FINAL exam bakal menyusul. haishh. sabar jelaa. study jelaa.

Malam ni, aku lepak jea. makan, berbual dgn kawan baik. almaklum laa. da lama ta dpt berborak sesama. hee. lepas dinner td, aku g bilik kawan. na amik tag konsert B2ST! HAHA! best gilaa. thnx Tehah! i love u laa. thnx sesangat kt kau cz kau siap call aku lg time diorg nyanyi lagu VIU. macam tawu jea yg aku suka lagu tuu. hee. dapat laa aku merasa dengar diorg nyanyi secara LIVE! wow! fantastic!! ta penah bermimpi aku utk dengar diorg nyanyi. thnx gegila Tehah! :)

Hmm. cakap pasal test, aku ada test chemi n maths td. aku jawab biasa jea. ta reti na cakap macam mana. Only a word can describe it. REDHA. yes. aku redha jelaaa. da jawab. da berlalu punn. Mama kata, "tape. Ida da buat yg terbaik. Doa jea bebyk. belajar lagi. usaha. Mama tawu yg Ida blh buat punya". That's it. I can do it. I'll do the best next time Mama.

sekarang ni, aku fikir na balik rumah jea. na balik Johor Bahru! aku balik sana sabtu pagi nnt. sabar jelaa. tp yg pasti, aku sangat rindu kt my famili. rindu gegila. wait for me guys. Ida balik sabtu ni! :DD

*nanti aku upload laa pape gambar yg berkaitan utk entri kali ni. sekarang, aku na tidur! bbye :)

No comments:

Post a Comment